می خوای مقاله برای ژورنال سطح بالا چاپ کنی!
پس یه بار برای ترجمه هزینه کن
نیاز به ویرایش نیتیو با گواهی ویرایش داری
بدون واسطه کارتو به مترجم بسپار
نیاز به رفع مشابهت مقاله داری؟
اولین مرکز تخصصی رفع سرقت ادبی در ایران
گزارش مشابهت Ithenticate ارزان ترین در ایران!
صدور گزارش در کمتر از 15 دقیقه

نمونه ترجمه تخصصی مدیریتی درباره همکاری در روابط B2B

نمونه ترجمه از انگلیسی به فارسی
ترجمه  مدیریتی

ترجمه اصطلاحات مدیریتی

ادراکات به انگلیسی

perception

فروشنده به انگلیسی

salesperson

کیفیت رابطه به انگلیسی

relationship quality

بازاریابی ارتباطی به انگلیسی

relationship marketing

نظریه مبادله اجتماعی به انگلیسی

social exchange theory

 ترجمه فارسی

همکاری در روابط B2B

همکاری در روابط B2B: عواملی که بر ادراکات مشتریان از همکاری فروشنده تاثیرگذارند. در فروش B2B، فروشندگان دارای مسئولیت مهم بدست آوردن و مدیریت یکی از مهمترین دارایی های شرکت هستند . این دارایی مشتریان شرکت هستند و هدف ایجاد و حفظ روابط بلند مدت و سودآور با مشتریان است. برای تحقق این مهم، سازمانها مقادیر زیادی از منابع و زمان خود صرف کرده اند و بعنوان مثال حدود 3.6 میلیون فروشنده B2B در آمریکا مشغول به کارند که در سال مبلغ بالغ بر 22.7 تریلیون دلار را جابجا میکند که بیش از تولید ناخالص امریکا است (18.2 تریلیون دلار). در نتیجه، محققان نیز توجه بیشتری به مسئله فروش B2B بالاخص درک مکانیزمهای آن و فرایندهای ساخت و حفظ روابط تجاری داشته اند. یک عامل مهم در تحقیقات فروش B2B مسئله همکاری است (به معنای اعمال هماهنگ و مکمل بین طرفین در ازای رسیدن به اهداف مشترک). این عامل نقش اصلی در ایجاد روابط تجاری قدرتمند دارد. با در نظر گرفتن اهمیت آن در عمل و در تئوری، تحقیق حاضر به بررسی روابط B2B از دیدگاه همکاری بین فروشنده و مشتریان آنها میپردازد تا درک بهتری از فرایندی که در آن همکاری فروشنده بر روابط تجاری تاثیر میگذارد بدست بیاوریم. تحقیقات در زمینه همکاری فروشنده – مشتری نشان داده است که همکاری نقش مهمی دارد و اگر چه مهمترین عامل نیست اما یکی از مهمترینها در موفقی رابطه مشتری فروشنده است. همکاری حائز اهمیت است زیرا میتواند نقاط ضعف شرکت را پوشش داده و بر قدرت شرکت بیافزاید، در نتیجه شرکت از کارایی و بهره وری بالاتر بهره مند خواهد شد. در حقیقت، همکاری منجر به نتایج دوجانبه (و برابر در طور زمان) میشود که بیش از نتایجی است که هر دو طرف در صورت عمل مستقل و بدون همکاری به آن دست پیدا میکردند. این مسئله تا حدی به این دلیل است که یک فروشنده با روحیه همکاری – و با راهبرد متمرکز بر همکاری – میتواند از اعمال مکمل با مشتری خود استفاده کند تا به نتایج دوجانبه و برابر در طول زمان دست پیدا کند. برخلاف اهمیت و مزایای همکاری B2B، تحقیقات تجربی در این زمینه نتایج ناهمخوانی به همراه داشته اند. بطور خاص، یافته های حاصل از نتایج مربوط به همکاری فروشنده – مشتری و نتایج روابط مثبت به شدت متفاوت هستند و اندازه اثر از 0.24 تا 0.73 گزارش شده است. نبود همخوانی در یافته ها مشکلاتی برای مدیران در امر ارزیابی اهمیت واقعی و تاثیر همکاری بر روابط ایجاد میکند. یک عامل بالقوه موثر در عدم همخوانی این است که همکاری از یک جهت خاص در رابطه مورد بررسی قرار گرفته است (از نگاه مشتری یا فروشنده) و دیدگاه هر دو طرف رابطه در کنار هم مورد بررسی قرار نگرفته اند. اگرچه همکاری شامل دو طرف است، اتخاذ دیدگاه دو جانبه معمولا در مطالعات نادیده گرفته شده است. یک راهبرد دو جانبه منجر به درک چرایی و زمان تبدیل همکاری ادراک شده توسط مشتری یا فروشنده به نتایج مثبت خواهد شد. در تحقیق حاضر تلاش داریم که یافته های ناهمخوان در مطالعات قبلی را تحلیل کنیم و به این منظور دیدگاه های در مورد همکاری را از نگاه فروشنده و مشتری بررسی خواهیم کرد. به این منظور، بررسی خواهیم کرد چرا و چه زمان همکاری در فروش B2B بر نتایج رابطه تاثیر گذار است.
ترجمه انگلیسی

Cooperation in B2B relationships

Cooperation in B2B relationships: Factors that influence customers' perceptions of salesperson cooperation- In business-to-business (B2B) selling, salespeople are entrusted with acquiring and managing one of the organization's most important assets, customers, with the purpose of building and maintaining longterm, profitable relationships (Palmatier, Scheer, & Steenkamp, 2007). To accomplish this, organizations have invested significant amount of time and resources as> 3.6 million salespeople in the U.S. are involved in B2B selling (Zoltners, Sinha, & Lorimer, 2008) which accounts for approximately $22.7 trillion in 2016 (Skousen, 2016), more than the U.S. gross domestic product (~$18.2 trillion). Consequently, researchers have also been increasingly attentive to the B2B selling context, mainly to understand the underlying mechanisms and processes to build and maintain business relationships (Palmatier, Dant, & Grewal, 2007). An important factor in the B2B selling research stream is cooperation—[defined as the coordinated and complementary actions between the partners in an exchange to achieve mutual goals (Palmatier, Dant, Grewal, & Evans, 2006, p. 139]—given its central role in building strong business relationships (Anderson & Narus, 1990; Morgan & Hunt, 1994; Yen & Barnes, 2011). Considering its importance to the practice and the literature, our research investigates B2B relationships from the perspective of cooperation between salespeople and their customers in order to better understanding the process through which salesperson cooperation influences business relationships. Research on salesperson-customer cooperation indicates that cooperation is a critical, if not the most important, factor for success in relationships (Palmatier et al., 2006). This is significant because cooperation can complement each firm's weaknesses and enhance its strengths (Jap, 1999), thereby providing both firms with increased efficiency and performance (Kim, Kim, Pae, & Yip, 2013). In fact, cooperation leads to mutual outcomes (with expected reciprocation over time) that exceed what one would achieve if each firm acted solely on its own (Anderson & Narus, 1990). This is at least partially because a cooperative salesperson—with his or her collaborative-focused approach— can use complementary actions with his or her customers to achieve mutual outcomes, with expected reciprocation over time. In spite of the importance and promise of cooperation in B2B relationships, empirical research in this area has lacked consistency. Specifically, findings of results from salesperson-customer cooperation on positive relationship outcomes have varied greatly, with effect sizes ranging from 0.24 to 0.73. The lack of consistency in findings creates a problem for managers to assess the true importance of how cooperation impacts relationship outcomes. A possible cause for this lack of consistency is that cooperation has been investigated from one side of the relationship or the other, from customers or salespeople, but not from both (with one exception, Anderson & Narus, 1990). Even though cooperation involves both parties, a dyadic perspective has also been mostly overlooked in the literature. A dyadic approach will provide insight on why and when cooperation reported by a salesperson or perceived by the customer translates to positive outcomes. In our research, we aim to address the inconsistent findings in prior literature by disentangling views of cooperation from both the salesperson and customer. In doing so, we explore why and when cooperation in B2B selling impacts relationship outcomes.

قیمت ترجمه مقاله isi مدیریتی و قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی مدیریتی

قیمت ترجمه تخصصی مدیریت - سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

محاسبه قیمت

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

لطفا جهت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و تعیین هزینه، فایل خود را ارسال کنید.

ارسال فایل بیشتر

کانال تلگرام ترجمه لبخند برای مطالعه بیشتر در مورد نگارش آکادمیک و نکات مهم به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.

لینک های مفید

  • پس از ترجمه چکیده نوبت به ترجمه مقاله آی اس آی میرسد، برای مشاهده نکات آموزشی در زمینه ترجمه آی اس ای به صفحه اموزش نگارش آکادمیک مراجعه کنید.
  • همچنین برای مشاهده نرخ ترجمه آی اس آی و آشنایی بیشتر با مجلات آی اس آی به صفحه ترجمه آی اس آی مراجعه کنید
  • اگر قبلا مقاله خود را ترجمه کرده اید و داور مجله از نظر نگارشی به مقاله ایراد گرفته، می توانید هزینه ویرایش مقالات آی اس آی با کیفیت نیتیو را همراه با نکات آموزشی در ویرایش نیتیو مشاهده کنید.
  • اگر مقاله شما به دلیل ایراد پلاجریزم (دزدی ادبی) مردود شده، جهت آشنایی با دزدی ادبی یا پلاجریزم صفه رفع پلاجریزم بروید
  • رزمه نویسی یکی از مهارتهای افراد موفق و حرفه ای در عصر حاضر است، یک رزومه استاندارد و مطابق با اصول گام اول در کسب شغل مناسب شماست. برای آشنایی با مهارتهای رزومه نویسی به صفحه آموزش رزومه نویسی بروید
liveChat
×
راه های ارتباط با ما:
×

ترجمه تخصصی لبخند جهت ارائه خدمات و تجربه ای بهتر به شما، از کوکی استفاده می کند.

لطفا با بیان نظر خود ما را در ارتقاء کیفیت این صفحه یاری کنید

میانگین میزان رضایت کاربران 85% آیا مطالب این صفحه برای شما مفید بود؟ happy face unhappy face
نمونه ترجمه آی اس آی ترجمه مقاله مدیریتی ترجمه مقاله حسابداری ترجمه مقاله مهندسی صنایع ترجمه مقاله پزشکی ترجمه مقاله روانشناسی ترجمه مقاله پرستاری ترجمه مقاله بهداشت محیط ترجمه مقاله پریفیوژن قلبی ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله صنایع غذایی ترجمه مقاله فلسفی ترجمه مقاله ادبی ترجمه مقاله حقوقی ترجمه مقاله تاریخ ادبیات ترجمه مقاله فقهی ترجمه مقاله کشاورزی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله علوم سیاسی ترجمه مقاله هوش مصنوعی
با ما همراه شوید: اینستاگرام ترجمه لبخند فیسبوک ترجمه لبخند لینکدین ترجمه لبخند تلگرام ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه آپارات طراحی و اجرا: خدمات ترجمه لبخند
کلیه حقوق متعلق به دفتر خدمات ترجمه لبخند است.
© 2010-2024
با ما تماس بگیرید:
تلفن ترجمه لبخند02634421844
موبایل ترجمه لبخند09198220164
موبایل ترجمه لبخند 09198385716
ایمیل ترجمه لبخند Labkhand.office@gmail.com