می خوای مقاله برای ژورنال سطح بالا چاپ کنی!
پس یه بار برای ترجمه هزینه کن
نیاز به ویرایش نیتیو با گواهی ویرایش داری
بدون واسطه کارتو به مترجم بسپار
نیاز به رفع مشابهت مقاله داری؟
اولین مرکز تخصصی رفع سرقت ادبی در ایران
گزارش مشابهت Ithenticate ارزان ترین در ایران!
صدور گزارش در کمتر از 15 دقیقه

نمونه ترجمه تخصصی بهداشت عمومی درباره کیفیت و کمیت آموزش بالینی

نمونه ترجمه از فارسی به انگلیسی
ترجمه  بهداشت عمومی

ترجمه اصطلاحات بهداشت عمومی

پرستاری به انگلیسی

nursing

مامایی به انگلیسی

midwifery

آموزش بالینی به انگلیسی

clinical education

یادگیری به انگلیسی

learning

 ترجمه فارسی

کیفیت و کمیت آموزش بالینی

در آموزش پرستاری و مامایی یکی از مقاطع حساس، آموزش بالینی است زیرا ایجاد توانمندی های حرفه ای فراگیران نقش عمده ای دارد و جزء لاینفک آموزش این گونه از دانشجویان به شمار آمده و فرایندی پویا می باشد (1). شناخت عوامل موثر بر کیفیت و کمیت آموزش بالینی می تواند در رفع مشکلات بالینی مفید باشد. یکی از این عوامل، محیط آموزش بالینی است و شامل مولفه هایی است که آموزش و یادگیری را تحت تأثیر قرار می دهد و سالم بودن عناصر تشکیل دهنده آن باعث بالا رفتن کیفیت آموزش می شود(2). محيط باليني دربرگيرنده كليه شرايط و محرك هاي موثر بر يادگيري است و زمينه را براي يادگيري فراهم مي كند و همزمان بعنوان يك عامل دخيل در يادگيري و ياددهي عمل مي نمايد و مي تواند در حمايت، ممانعت و يا محدوديت موقعيتهاي يادگيري دانشجويان نقش آفريني كند(3). متغيرهاي بسياري از جمله دانشجو، مربي باليني، پرسنل بخش و عوامل موجود در محيط باليني نتايج يادگيري آنها را تحت تاثير قرار مي دهد. براي اطمينان از مفيد و موثر بودن محيط باليني در يادگيري، اين عوامل بايد مشخص شده و مورد ارزشيابي قرار گيرد (4). محيط يادگيري دانشجويان شامل همه شرايط و نيروهايي است كه از طريق آن يك مجموعه آموزشي و يادگيري تحت تأثير قرار مي گيرد. محيط يادگيري دانشجويان يك تركيب روان شناسانه است كه شامل عوامل شناختي، فرهنگي، اجتماعي، رواني، عاطفي، تحصيلي و انگيزشي است كه از طريق آن معلمان و شاگردان با يكديگر كار ميكنند. دستيابي به بازده يادگيري رضايت بخش بدون وجود محيطي با عناصر سالم، بسيار مشكل خواهد بود ( 2). دوره هاي كارآموزي و كارورزي در شكل دهي مهارتهاي اساسي و توانمندي هاي حرفه اي پرستاري و مامايي نقش اساسي دارد. زيرا براي دانشجويان فرصت فراهم مي شود كه دانش تئوري و آموخته هاي نظري خود را به مهارتهاي ذهني، رواني و حركتي تبديل كرده و مهارتهاي حرفه اي را كسب نمايند (5). كارآموزي در عرصه، بخشي از برنامه آموزش پرستاري و مامايي است كه به منظور ايجاد موقعيت هاي مناسب براي افزايش مهارت در كاربرد دانش پرستاري و مامايي در عرصه، در راستاي اعتلاي قدرت ابتكار و استقلال فراگير، با رعايت اصل مهم نظارت در آموزش جامعه نگر و حفظ امنيت مددجو و خانواده مي باشد بطوري كه دانشجو بتواند تدابير پرستاري لازم را در جهت ارتقاء و تامين سلامت مددجو، خانواده و جامعه بكار گيرد. دانشجويان بسياري از مهارتهاي تكنيكي و ارتباطي خود را از طريق كار كردن در فيلدهاي باليني بدست مي آورند، بنابراين تجربيات باليني آنها، راهي براي توانمندي و متخصص شدن در كارهاي آنها است. برنامه هاي آموزش اين دانشجويان مي تواند تجربيات باليني سازنده و مثبتي را براي آنها، به منظور كسب مهارت، كارآيي و بهره وري از اين فيلدهاي باليني فراهم كند (6).
ترجمه انگلیسی

Quality and Quantity Clinical Education

A critical stage in nursing and midwifery education is clinical education as it plays a notable role in creating professional capabilities in the learners. As a dynamic process, clinical educations are indispensable parts of education for these students [1]. Recognizing the factors effective in the quality and quantity of clinical education can be useful in removing clinical problems. One of these factors is the clinical education environment and it covers the elements that influence learning and education. Education quality is higher when the elements of clinical education environment are flawless [2]. Clinical environment covers all the condition and drivers of learning and prepares the ground for learning. At the same time, it functions as a factor in learning and teaching and it can play a role in favor or against learning situations for students [3]. There are many variables like students, clinical instructor, personnel, and the factors of clinical environment that influence learning in students. To make sure that the clinical environment supports learning, these factors need to be determined and evaluated [4]. Students’ learning environment encompasses all the condition and forces through which a learning and teaching mixture is influenced. Learning environment is a psychological combination including cognitive, cultural, social, psychological, emotional, educational, and motivational factors used by the instructors and students to work with each other. Achieving a satisfactory learning performance is not easy without a supporting environment [2]. Internship and training courses play a key role in the development of fundamental skills and professional capabilities of nurses and midwives. They give the students an opportunity to convert their theoretical trainings into subjective, mental, and motor skills and attain professional skills [5]. “Internship” is part of the nursing and midwifery curriculum as it is designed to create suitable opportunities for improving the skills of using nursing and midwifery knowledge in practice in line with improving comprehensive creativity and independence and in observance of the principles of society-oriented education and preserving the health seeker and their family’s safety. The aim is to give an opportunity to the students to attain the nursing skills needed to improve and ensure the health seeker, their family, and society’s health. Students gain many technical and communicational skills through working in clinical fields. Therefore, students’ clinical experiences lead to empowerment and development of specialty in the learners. The education programs can provide constructive and positive clinical experiences in students that are needed for gaining skills, efficiency, and performance through clinical fields training .

قیمت ترجمه مقاله isi بهداشت عمومی و قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی بهداشت عمومی

قیمت ترجمه تخصصی بهداشت عمومی - سفارش ترجمه تخصصی بهداشت عمومی

محاسبه قیمت

سفارش ترجمه تخصصی بهداشت عمومی

لطفا جهت سفارش ترجمه تخصصی بهداشت عمومی و تعیین هزینه، فایل خود را ارسال کنید.

ارسال فایل بیشتر

کانال تلگرام ترجمه لبخند برای مطالعه بیشتر در مورد نگارش آکادمیک و نکات مهم به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.

لینک های مفید

  • پس از ترجمه چکیده نوبت به ترجمه مقاله آی اس آی میرسد، برای مشاهده نکات آموزشی در زمینه ترجمه آی اس ای به صفحه اموزش نگارش آکادمیک مراجعه کنید.
  • همچنین برای مشاهده نرخ ترجمه آی اس آی و آشنایی بیشتر با مجلات آی اس آی به صفحه ترجمه آی اس آی مراجعه کنید
  • اگر قبلا مقاله خود را ترجمه کرده اید و داور مجله از نظر نگارشی به مقاله ایراد گرفته، می توانید هزینه ویرایش مقالات آی اس آی با کیفیت نیتیو را همراه با نکات آموزشی در ویرایش نیتیو مشاهده کنید.
  • اگر مقاله شما به دلیل ایراد پلاجریزم (دزدی ادبی) مردود شده، جهت آشنایی با دزدی ادبی یا پلاجریزم صفه رفع پلاجریزم بروید
  • رزمه نویسی یکی از مهارتهای افراد موفق و حرفه ای در عصر حاضر است، یک رزومه استاندارد و مطابق با اصول گام اول در کسب شغل مناسب شماست. برای آشنایی با مهارتهای رزومه نویسی به صفحه آموزش رزومه نویسی بروید
liveChat
×
راه های ارتباط با ما:
×

ترجمه تخصصی لبخند جهت ارائه خدمات و تجربه ای بهتر به شما، از کوکی استفاده می کند.

لطفا با بیان نظر خود ما را در ارتقاء کیفیت این صفحه یاری کنید

میانگین میزان رضایت کاربران 81% آیا مطالب این صفحه برای شما مفید بود؟ happy face unhappy face
نمونه ترجمه آی اس آی ترجمه مقاله مدیریتی ترجمه مقاله حسابداری ترجمه مقاله مهندسی صنایع ترجمه مقاله پزشکی ترجمه مقاله روانشناسی ترجمه مقاله پرستاری ترجمه مقاله بهداشت محیط ترجمه مقاله پریفیوژن قلبی ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله صنایع غذایی ترجمه مقاله فلسفی ترجمه مقاله ادبی ترجمه مقاله حقوقی ترجمه مقاله تاریخ ادبیات ترجمه مقاله فقهی ترجمه مقاله کشاورزی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله علوم سیاسی ترجمه مقاله هوش مصنوعی
با ما همراه شوید: اینستاگرام ترجمه لبخند فیسبوک ترجمه لبخند لینکدین ترجمه لبخند تلگرام ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه آپارات طراحی و اجرا: خدمات ترجمه لبخند
کلیه حقوق متعلق به دفتر خدمات ترجمه لبخند است.
© 2010-2024
با ما تماس بگیرید:
تلفن ترجمه لبخند02634421844
موبایل ترجمه لبخند09198220164
موبایل ترجمه لبخند 09198385716
ایمیل ترجمه لبخند Labkhand.office@gmail.com