می خوای مقاله برای ژورنال سطح بالا چاپ کنی!
پس یه بار برای ترجمه هزینه کن
نیاز به ویرایش نیتیو با گواهی ویرایش داری
بدون واسطه کارتو به مترجم بسپار
نیاز به رفع مشابهت مقاله داری؟
اولین مرکز تخصصی رفع سرقت ادبی در ایران
گزارش مشابهت Ithenticate ارزان ترین در ایران!
صدور گزارش در کمتر از 15 دقیقه

نمونه ترجمه تخصصی بازاریابی درباره الگو ی مفهومی دلبستگی به برند

نمونه ترجمه از فارسی به انگلیسی
ترجمه  بازاریابی

ترجمه اصطلاحات بازاریابی

مصرف کننده به انگلیسی

consumer

 ترجمه فارسی

الگو ی مفهومی دلبستگی به برند

امروزه مصرف کنندگان در معرض برند های مختلفی قرار گرفته اند و از این رو، کسب در آمد و سهم بیشتر از مشتریان، مهم ترین دغدغه و اولویت مدیران می باشد(chen & sun2014) پژوهش های صورت گرفته نشان می دهد که مشتریان در بین تمام ایده های مربوط به برندها و برندسازی، توجه بیشتری به دلبستگی به برند دارند( Doreen2012) تقریبا هر برندی اهدافی دارد، که فراتر از سودآوری است و دلیل وجودی آن را بیان می کند( Holt2004) یمون سینک این موضوع را در کتاب خود با عنوان «شروع با چرایی»بیان کرده است.او می گوید که مردم آنچه که شرکت ها به آنها می گویند، را نمی خرند، بلکه دلیلی که باید ان کالا را برای خود بخرند ،را می خرند.( Becerra,. and Badrinarayanan, 2013),. بنا به نظر سینک، چرایی نقطه شروع و معیار دلبستگی و اعتبار به برند است و شرکت های موفق، طوری به مشتریان خود پیام رسانی می کنند که در ابتدا چرایی کارهایی که می خواهند برای مشتریان انجام دهند،را برای آنها بیان می کنند و در حقیقت"چرایی" درونی ترین و مهم ترین گزاره تمایز کننده برند می باشد.دلبستگی به برند، موجب صرفه جویی در هزینه و حداکثر کردن سود می شود(Peterson2005) از سوی دیگر ورود اینترنت به زندگی بشر،تغییرات بنیادینی را در نحوه خرید افراد به وجود آورده است.البته رفتار مشتریان در هنگام خرید اینترنتی ، ناشی از یک سری عوامل فرهنگی ، اجتماعی ، فردی و روان شناختی است . محققان در چند سال گذشته، رفتار مشتریان در محیط اینترنتی را بررسی و ضمن شناسایی عوامل تاثیر گذار بر آن، مدل های مختلفی را در حوزه رفتار خرید اینترنتی مطرح کرده اند.از طرفی دیگر رشدخرید آنلاین در سال های گذشته به طور روزافزون فراگیر شده به طوری که در سال2018 در کشور هلند بیش از ۷۰ درصد از جمعیت محصولات و خدمات مورد نیاز خود را آنلاین خریداری شده است (Lee2018 ) از این رو،نیاز است تا مدیران فروشگاه های اینترنتی به علائق و سلایق مشتریانی که بصورت اینترنتی خریدمی کنند توجه داشته باشند و تلاش کنند تا برندهای مورد دلخواه مشتریان را برای کامل کردن سبد خرید آنها ارائه دهند تا بتوانند رفتاری مشتریان را واقعی تر تحلیل نمایند (Feng Shen2013 ) با توجه به توضیحات فوق و خلاء مطالعاتی موجود می توان گفت که امروزه به علت افزایش رقابت در خرید اینترنتی در غالب تحقیقات صورت گرفته دلبستگی به برند محصولات مورد غفلت واقع شده است ،لذا مسئله اصلی این پژوهش پاسخ به این سوال است که پیش زمینه ها و پیامدهای اثر گذار بر دلبستگی به برند در رفتار خرید آنلاین چگونه است ؟ انتظار می رود با انجام این پژوهش؛ بتوان الگویی علمی در حوزه مطالعاتی پژوهش ارائه کرد.
ترجمه انگلیسی

A conceptual model of brand attachment

Today consumers can choose among a variety of brands and winning the larger market share is one of the main issues and priorities of mangers (Chen & Sun 2014). Studies have shown that among ideas about brands and branding, customers pay more attention to brand attachment (Doreem, 2012). Almost every brand has its own goals, which are beyond mere financial benefit and represent the reason that a brand exists (Holt, 2004). Yemon Sink describes this in his book “start with the why” by writing that rather than buying what companies try to sell, customers buy the reason that they should buy that product or service (Becerra and Badrinarayanan, 2013). According to Sink, the “why” is the start point and the measure of brand attachment and credit. Successful companies communicate with customers in a way that the “why” for what they want to do for customers is transferred to the customers. In fact, the “why” is the most intrinsic and important proposition (گزاره) that differentiate a brand from others. Brand attachment lowers the costs and maximizes the profit (Peterson, 2005). In addition, introduction and expansion of the Internet have created deep changes in purchase behavior of individuals. This is not to say that the effect of cultural, social, personal, and psychological factors is eliminated. Several studies have been conducted on customers’ behavior on the Internet and along with identifying the effective factor, different models have been proposed by them about online purchase behavior. We are witnessing a surge in the growth of online purchase over the past years so that more than 70% of Dutch people in 2018 purchased their needed products and services in online space (Lee 2018). Therefore, it is essential for online store managers to pay attention to the interests and tastes of online shoppers, provide the brands mostly sought after by the customers, and conduct more realistic analyses of the customers’ behavior (Feng Shen, 2013). Given the above introduction and the gap in the literature, one may say that because of the growing competition in online market, most of the studies have neglected brand attachment. Therefore, the main focus area of the present paper is to answer the question “what are the background factors and outcomes effective in brand attachment in online purchase behavior?” By doing this study, the authors hope to introduce a scientific model in this field of study.

قیمت ترجمه مقاله isi بازاریابی و قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی بازاریابی

قیمت ترجمه تخصصی بازاریابی - سفارش ترجمه تخصصی بازاریابی

محاسبه قیمت

سفارش ترجمه تخصصی بازاریابی

لطفا جهت سفارش ترجمه تخصصی بازاریابی و تعیین هزینه، فایل خود را ارسال کنید.

ارسال فایل بیشتر

کانال تلگرام ترجمه لبخند برای مطالعه بیشتر در مورد نگارش آکادمیک و نکات مهم به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.

لینک های مفید

  • پس از ترجمه چکیده نوبت به ترجمه مقاله آی اس آی میرسد، برای مشاهده نکات آموزشی در زمینه ترجمه آی اس ای به صفحه اموزش نگارش آکادمیک مراجعه کنید.
  • همچنین برای مشاهده نرخ ترجمه آی اس آی و آشنایی بیشتر با مجلات آی اس آی به صفحه ترجمه آی اس آی مراجعه کنید
  • اگر قبلا مقاله خود را ترجمه کرده اید و داور مجله از نظر نگارشی به مقاله ایراد گرفته، می توانید هزینه ویرایش مقالات آی اس آی با کیفیت نیتیو را همراه با نکات آموزشی در ویرایش نیتیو مشاهده کنید.
  • اگر مقاله شما به دلیل ایراد پلاجریزم (دزدی ادبی) مردود شده، جهت آشنایی با دزدی ادبی یا پلاجریزم صفه رفع پلاجریزم بروید
  • رزمه نویسی یکی از مهارتهای افراد موفق و حرفه ای در عصر حاضر است، یک رزومه استاندارد و مطابق با اصول گام اول در کسب شغل مناسب شماست. برای آشنایی با مهارتهای رزومه نویسی به صفحه آموزش رزومه نویسی بروید
liveChat
×
راه های ارتباط با ما:
×

ترجمه تخصصی لبخند جهت ارائه خدمات و تجربه ای بهتر به شما، از کوکی استفاده می کند.

لطفا با بیان نظر خود ما را در ارتقاء کیفیت این صفحه یاری کنید

میانگین میزان رضایت کاربران 82% آیا مطالب این صفحه برای شما مفید بود؟ happy face unhappy face
نمونه ترجمه آی اس آی ترجمه مقاله مدیریتی ترجمه مقاله حسابداری ترجمه مقاله مهندسی صنایع ترجمه مقاله پزشکی ترجمه مقاله روانشناسی ترجمه مقاله پرستاری ترجمه مقاله بهداشت محیط ترجمه مقاله پریفیوژن قلبی ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله صنایع غذایی ترجمه مقاله فلسفی ترجمه مقاله ادبی ترجمه مقاله حقوقی ترجمه مقاله تاریخ ادبیات ترجمه مقاله فقهی ترجمه مقاله کشاورزی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله علوم سیاسی ترجمه مقاله هوش مصنوعی
با ما همراه شوید: اینستاگرام ترجمه لبخند فیسبوک ترجمه لبخند لینکدین ترجمه لبخند تلگرام ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه آپارات طراحی و اجرا: خدمات ترجمه لبخند
کلیه حقوق متعلق به دفتر خدمات ترجمه لبخند است.
© 2010-2024
با ما تماس بگیرید:
تلفن ترجمه لبخند02634421844
موبایل ترجمه لبخند09198220164
موبایل ترجمه لبخند 09198385716
ایمیل ترجمه لبخند Labkhand.office@gmail.com